Πώς δημιουργήσαμε τον No1 YouTuber Φαρμακοποιό & ένα κορυφαίο eshop στην Media Nerds

MoM ROAS increase
0 %
ROAS (Return on Ad Spend)
0

Η Media Nerds ανέλαβε τη συνεργασία με τον Φαρμακοποιό από την αρχή της πορείας του στον ψηφιακό χώρο, υποστηρίζοντάς τον στην οικοδόμηση μιας ισχυρής ψηφιακής ταυτότητας και βοηθώντας τον να καθιερωθεί ως public figure στον τομέα της υγείας στο YouTube. Μέσα από στρατηγικές καμπάνιες προβολής και ποιοτικό περιεχόμενο, καταφέραμε να ενισχύσουμε την παρουσία του, καθιστώντας τον αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και προώθησης προϊόντων φαρμακευτικής φύσης για το κοινό του.

Δημιουργία Προσωπικού Brand και Συμβουλευτική για Συνεργασίες

Η Media Nerds σχεδίασε και υλοποίησε καμπάνιες YouTube Discovery Ads, που οδήγησαν σε 75,358,816 εμφανίσεις της διαφήμισης και 1,933,330 views, από τα οποία 199,924 ήταν earned views – οργανικές προβολές από χρήστες που συνέχισαν να βλέπουν περιεχόμενο. Επιπλέον, οι καμπάνιες αυτές απέφεραν 39,552 earned subscribers, ενισχύοντας την κοινότητα γύρω από το προσωπικό brand του φαρμακοποιού.

Η στρατηγική αυτή επέτρεψε στον φαρμακοποιό να αναδειχθεί ως η πλέον αξιόπιστη φωνή στον χώρο των προϊόντων υγείας, εδραιώνοντας το προσωπικό του brand και ενισχύοντας την απήχησή του. Η συνεργασία μας επικεντρώθηκε στη δημιουργία περιεχομένου που συνδυάζει επαγγελματισμό και αξιόπιστες πληροφορίες, καθιστώντας τον σημείο αναφοράς για το κοινό του.

Με την καθιέρωσή του ως δημόσιο πρόσωπο, η Media Nerds ανέλαβε να τον υποστηρίζει σε κάθε του συνεργασία με φαρμακευτικές εταιρείες, παρέχοντας συμβουλευτική σε επίπεδο θεματολογίας και brand protection. Οι συμβουλευτικές μας υπηρεσίες διασφαλίζουν ότι το περιεχόμενό του διατηρεί την αξιοπιστία και τον επαγγελματισμό που τον χαρακτηρίζουν, ενώ οι καμπάνιες που σχεδιάζουμε ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του. Αυτό ενισχύει περαιτέρω τη σύνδεση με το κοινό του και την αξιοπιστία του ως προωθητή προϊόντων φαρμακευτικής φύσης.

Αύξηση Πωλήσεων μέσω Καμπανιών Performance Max

Για την ενίσχυση της εμπορικής του επιτυχίας, η Media Nerds υποστηρίζει το eshop του φαρμακοποιού μέσω προηγμένων καμπανιών Performance Max, οι οποίες αξιοποιούν στο έπακρο όλες τις πλατφόρμες της Google. Οι καμπάνιες αυτές επιτρέπουν τη βέλτιστη στόχευση, εξασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα που προωθεί φτάνουν στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, καθώς τον Οκτώβριο του 2024 το ROAS έφτασε το 8.75, σημειώνοντας βελτίωση κατά 116.34% σε σχέση με τον Οκτώβριο του προηγούμενου έτους.

Με τη συνεχή υποστήριξή μας, ο φαρμακοποιός όχι μόνο διατήρησε την ηγετική του θέση ως δημόσιο πρόσωπο, αλλά και ενίσχυσε τη δυναμική ανάπτυξη του eshop του. Η στρατηγική της Media Nerds εξασφάλισε μια συνεχή ανοδική πορεία στον ανταγωνιστικό χώρο της φαρμακευτικής λιανικής πώλησης, μετατρέποντας τον φαρμακοποιό στον Νο1 influencer στον χώρο της υγείας στο YouTube, με ουσιαστική επιρροή τόσο στο κοινό όσο και στις συνεργασίες του με φαρμακευτικές εταιρείες.